onsdag 26 januari 2011

Sov goooott

Vilken underbar man jag har! För att jag skulle få lite mer sömn, ialla fall värt ett försök så masserade han min stackars ömma rygg i går kväll och det kan jag lova gjorde gott för efter ett tag med fokus på att bara slappna av så somnade jag sött. Visseligen så vaknade jag efter bara 1,5 timme men kämpade mig tillbaks in sömnen igen så efter en natt med mer sömn än på länge så har jag i dag känt mig mer utvilad än jag gjort på flera veckor sen kan jag inte ju påstå att jag kommit i kapp med sömnen på någotvis men det gjorde underverk. Dock inte så mycket med mitt slitna utseende kanske. Ja när man vågar börja säga till mig att jag verkligen ser sliten ut då måste jag också göra det. Jag som sällan sminkar mig eller jo jag gör det till fest och någon gång när andan faller på så kan jag nu tacka högre makter för foundation, puder och rouge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar