tisdag 4 januari 2011

Klarade natten

ja trots min insulinmiss så klarade jag natten utan missöden men det beror nog mest på att jag åt lite i förebyggande syfte, kollade blodsockret med 1,5 timmes mellanrum och inte kunde somna förrän vid två tiden. Hade svårt att slappna av men så fick jag också sån hemsk värk i benet och eftersom jag blir knockad av panocoden så vågade jag inte ta den utan fick snällt ta två panodil men inte hjälpte det. Tänkte då; jag testar spikmattan. Klarade inte alls av att ligga på den. Brukar ju alltid göra ont i början men snart så släpper ju smärtan men det gick inte alls för det gjorde för ont helt enkelt så efter bara en liten stund gav jag upp men tydligen hade jag lyckats träffa nerven som orsakade benvärken för den va i alla fall bort när jag rullade av spikmattan. Ja så någon nytta gjorde den ju i alla fall.

I dag va det segt att vakna då man sovit lite. Tog mig dock i kragen tack vare min goa vän. Hon drog med mig och barnen till Max för lunch, sen en lite tur in på maxi och efter det hamnade vi vid pulkabacken vid Steningeskolan. Barnen va glada och nöjda men ni kan ju tänka er att man väcker uppmärksamhet i affären då man kommer med 4 barn i åldern 4-8 år och sen en liten på 1 samt en jätte mage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar