torsdag 6 januari 2011

Myror


Tror på allvar att jag snart blir galen! Nä de är inte så att vi fått in myror i huset så här mitt i vintern utan bara det att jag drabbats av myrkrypningar. De har ju hållt på ett tag och då främst kvällstid så jag har ju så svårt att somna. Det sista har det blivit än värre, känns som man vill krypa ur skinnet eller något. Har man aldrig upplevt det så är det svårt att beskriva men jag håller på att bli galen av det.
Har ju påtalat detta hos BM och nu sist sa hon att det kan ju bero på mitt dåliga järnvärde, ligger på 98 just nu. Eftersom jag inte klarar några järntabletter och blutsaften spelar spratt med mitt blodsocker så är det inte lätt. Ja lite till får det lov att sjunka men det är möjligt att de kommer ge mig sprutor det sista innan det är dags för snittet. Har haft dåligt järnvärde alla graviditeterna och ont av myrkrypningar men inte som denna gång. Tur att det är den sista. Ja det ska va den sista jag pallar inte en graviditet till beundrar alla som kan gå genom graviditet på graviditet utan att säga stopp. För det jag tänker på när man ser familjen annorlunda är inte antalet barn de har utan antalet graviditeter de måste gått genom för att få dessa barn.

Har fortsatt inte helt bestämt om jag ska knipsa liten är jag ändå är öppen Grejen är ju den att jag ändå inte kommer bli hjälpt när det handlar om mina blödningar för de kommer jag ändå att ha och det är ju dem jag vill åt. Så man får väl prova hormonspiral sen i så fall och se om jag kan klara det, klarar ju inga andra hormoner men de är ju mer lokala och klarar jag inte det får man väl hoppas att man pga sina besvär kan få op. för att op. bort livmodern beviljad. Har ju inte råd att bekosta den själv. För mig handlar det inte om att förhindra ännu en graviditet att jag vill göra det utan för att jag har såna problem med mina blödningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar