tisdag 9 november 2010

Snaaaart!!!


Så är alla papper till försäkringskassan ifyllda och i väg skickade sen ska de "bara" handlägga ärendena med men vi får tro att det inte ska va några frågetecken för utan dem så ska man ha en ut.bet inom 30 dagar lovar de. Tänkte ringa i början av nästa vecka och kolla läget för alla papper jag sänt in. Det är sjukskrivning vilket dröjt eftersom min arb.givare hade glömt att sjukanmäla mig....suck och då tog det tid innan jag fick papperna från FK som måste tillbaks innan man kan ens få sitt ärende handlagt men i dag postas de och i morgon så postas ansökan om havandeskappenningen men de tror jag går genom, har ju gjort det varje gång innan och även om de blivit hårdare så kan jag omöjligt lyfta de två sista månaderna och strular det så får man ju ta till föräldrapenning den tiden men från den 28 dec. kommer jag i alla fall att vara ledig fram till BF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar