lördag 6 november 2010

Lördag


Ja då va det lördag och solen skiner ju.... vet inte vad vi ska hitta på idag men blir väl en sväng till kyrkogården framåt kvällen, är så vackert med alla ljus som är tända. Kanske en fika hos svärmor i em. Ja lördagsgodis ska väl inhandlas.

Har haft några riktigt skit dar värkmässigt. Det konstiga är att det inte är bäckensmärtan jag har mest ont av även om det värker där med utan det är den hemska smärtan som strålar ner i benen.
Känns som hela hemma håller på att förfalla för att jag inte orkar med att städa som vanligt. Plockar lite här och lite där men sen ser det ut som en orkan dragit fram igen. I vanliga fall har jag inte ont av det men då beror det ju på att jag vet att jag kan städa upp det snabbt och lätt och så är det fint igen men nu när man känner sig begränsad så stör det mig mer.

I morgon em bär det va till Göteborg igen. Vi får verkligen hålla tummar och tår att de på måndag kan se va som är fel när det gör tjocktarmsröntgen. Ovissheten är värre än att veta och nu har vi levt i ovisshet länge nog anser jag.

1 kommentar:

  1. ÄNTLIGEN lite rosa på sidan...hehehehe...;-)
    Tråkigt att Ni ska behöva till sjukan imorgon igen...VI håller tummar, tår och 12 tassar på att de hittar vad det är...
    Men du skriver om Hirsch...sjukdom, är de fortfarande inne på det?
    Iom höger sida - där krånglar ju Chron´s - FÖRST när den ska ha sitt "skov"...lite funderingar bara...
    Hojta om du behöver hjälp med något!
    Kram från oss!

    SvaraRadera