tisdag 9 november 2010

Grisar och troll


Ja det va ju dags att köra hem till pappa för någon helg sedan och gå genom de leksaker som finns kvar sen en annan va liten. Har ju tagit hit bebisleksaker tidigare men nu va det ju dags att även gå genom barbie dockor, ja jag har inte så många eftersom det främst va syrran som lekte med dessa men jag har dessto mer stora dockor så nu har jag sorterat vilka som ska hit, vilka som ska till Getinge och bo hos pappa där och sen va det några som inte kändes så viktiga så va vart de hamnar är inte säkert än. Men när jag gick genom sakerna hittade jag mina små grisar som jag hade med lite möbler till (syrran hade björnar) och så små troll. Dessa va de enda som fick åka med hem redan den helgen för både Melker och Saga adopterade dem och Saga sitter ofta och leker med dem eller va man nu ska kalla det hon gör. Plockar med dem i alla fall och gosar med trollens hår. Man kan ju tycka att detta borde va för smått för henne men inte då, hon ställer bord och stolar i ordning till dem. Är ju en fördel att ha äldre syskon så man kan göra som de gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar