onsdag 20 oktober 2010

Sjukgymnastik

Då har jag varit hos sjukgymnasten för att ev få lite hjälp. Men han kunde inte göra så mycket. Han tryckte lite och gjorde lite tester men som han sa att det spelar ingen roll va jag gör med dig eftersom det kommer ju göra ont vilket som. Han misstänkte dock att jag ev har någon nervskada/ problem med diskarna eftersom jag hade dåliga reflexer på höger sida men som han sa så kan vi i dagsläget inte göra så mycket åt det heller. Dessutom svankar jag väldigt mycket i min rygg och det gör att den hela tiden är i väldigt utsträckt läge. Inte bra.
Är bara att kämpa på med bältet, övningarna och se om jag inte kan få till vattengympan också. Funderar på om Janne kanske kan va hemma torsdagmorgon om jag går på den som är 7:45. Vi får se va min dr säger i morgon när jag ska prata med honom. Beror ju lite på hur pass mycket jag blir sjukskriven med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar