söndag 3 oktober 2010

Då är det ute

Ja nu kunde det inte hemlighållas längre då barnens ena kusin fått veta att hon skulle få sin 20 kusin och skrev detta på FB. Nog för att teknik är bra men i bland så vill man hinna före själv men det blir ju inte alltid som man tänkt. Bara lite trist att inte alla Jannes syskon fick veta det muntligt av oss innan det kom ut via FB. Ja sånt är livet ibland. Tur att det inte va första barnet för då hade man säkert inte tagit det med den ro som vi ändå gjorde. Hade faktiskt inte trott att det skulle gå så länge utan att det kom ut på ett eller annat sätt.
Är ju trots allt i vecka 20 nu och så länge har vi aldrig hållt på det. Känns ju skönt att man nu gått mer än hälften, ja för det blir ju det för mig då jag kommer att snittas ca 2 veckor innan pga mina tidigare snitt.

Saga fick häromdagen ta en titt på Hoppsans Räv Bert. Jag kan lova att hon med en gång va villig att adoptera honom, det va inte med glad min hon lämnade honom i från sig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar