onsdag 10 mars 2010

Bortskämd

Insåg in natt att jag är otroligt bortskämd då det gäller att mina barn sovit och sover på nätterna. I natt så vaknade S och va klarvaken kl 24 när jag precis skulle släcka min lampa.... hon va hur pigg som helst men jag trodde hon skulle somna snabbt igen bara det blev mörkt men inte då. Nä hon låg där och pratade i mörkret och jag fick med jämnmellanrum snällt gå upp, sätta i nappen och stoppa om henne, efter 2 timmar så insåg jag att det inte skulle funka så jag gjorde välling och sen tog de nog en halvtimme efter det innan hon sov men väldigt oroligt resten av natten. Uppe vid sju i morse va hon sen och däckade av i bilen in till min träning och reagerade inte när jag lyfte ur henne och la henne i vagnen och inte heller när hon lyfte tillbaks till bilen, jo hon kikade nog upp då men somnade om igen. Sen 1 timmes sömn i em och nu är hon superpigg hon som annars lägger sig vid sju sitter nöjd och leker på golvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar