torsdag 11 mars 2010

Belöning

I dag har jag unnat mig själv en liten belöning. Kan tycks som en simpel grej och det är ju egentligen bara krimskrams men för mig står den faktiskt för att jag har minskat så pass mycket i vikt att min ring som jag har på det fingret nu glider av och så pass att jag inte ens känner att den gör det. Så när jag gick förbi smyckesbutiken så fick jag syn på en fejk ring för hela 49 kr men jag tyckte själva designen va snygg och så va det ju känslan att få köpa något som visar för mig själv och påminnner mig om att jag är duktig och att jag kan och att jag kommer lyckas.... så den kommer ha ett värde för mig men i övrigt är den inte värd ett skit.

Vill du veta hur mycket jag minskat eller är du nyfiken på hur ringen ser ut så får du kolla mina andra blogg för där kommer jag att lägga in ett kort på den.

http://enresaavvikt.blogspot.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar