onsdag 29 september 2010

Trött

I dag är en sån dag så jag helst hade velat kvar i sängen och dragit täcket över huvudet. Känner mig totalt kraftlös men beror väl på att jag inte kom till roa i natt, vände och vred på mig, läste ihop om att ögonen skulle falla ihop, släckte och försökte sov men inget hjälpte. kunde inte hitta en enda bekväm ställning så jag tror att kl va närmare tre när jag äntligen knoppade in. Sen så är det ju dags at fram vid kl sex att vakna till liv igen.

Borde egentligen tvätta, städa och massa annat i dag men orkar inget. Övervägde en stund att köra upp till Falkenberg bara för att kolla på lite vagnar så jag vet vad jag vill ha när jag letar beg. men inte heller det kändes som en super ide. Försöker iställt att hitta orken att gå ut en sväng med vovvarna. Hade ju hoppats att min cykel snart skulle va fixad så vi kunde cykla lite. Blir ju så frustrerad när jag går eftersom jag inte kan gå så längt med mitt knä men tror att cyklingen skulle funka både för det och för de hemska foglossningar jag börjar att få. Gör ont när jag ligger, när jag sitter och ibland när jag går men försöker att bita ihop. Ja vissa dagar är man bara gnällig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar