söndag 26 september 2010

Bara måndagen kvar....

sen så får vi äntligen veta om det är en eller två där inne. Det finns ju inget som är säkert. Vi vet ju inte varför min livmoder va så stor och hög redan i v 11 så att det inte gick att göra VUL och UL bilderna blev allt för dåliga.
Magen växer och jag mår illa som bara den, fattar inte det boder gått över nu och inte börja om även om dagen i dag varit bättre så är det ju inte hundra på något sätt. Dagen i går va verkligen tung och dessutom va vi på kalas på kvällen men det va inte mycket jag kunde få i mig där och även där va jag tvungen att besöka toan för en date. Tur jag hade Saga jämte mig så jag kunde låtsas äta mer än jag gjorde eftersom jag även matade henne.

Barnens kusin som vi va hos hade även hon sagt det första hon gjorde när hon fått veta att hon trodde att det skulle bli två och då hade hon inte sett mig eller något.



Nu vecka 19 (18+1)



Med Saga v 19

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar