tisdag 28 september 2010

RUL avklarat


I dag va det dags för det efterlängtade RUL och trots att jag kände mig nervös inför det så sov jag gott hela natten. Det visade sig va en pigg lite krabat där inne, ja det va bara en eller bara och bara. Det känns skönt, känns som jag inte vet hur jag skulle orkat med två st små plus vår lilla prinsessa. Nu när man vet att allt ser bra ut så känns det lite som man kan slappna av.
Har i dag köpt första grejen till bebben. Det blev goseräven Bert från teddykompaniet. Fastnade egentligen själv för en åsna från ett annat företag men faktiskt så va räven mer lik Sagas älskade hund polarn och den vet jag ju att hon älskar över alla andra gosedjur hon har. För att slippa gå på rävjakt om bebben nu adopterar räven på samma sätt som Saga gjort med polarn så har jag beställt en till likadan redan nu.
Vår BM påstod att hon inte kunde se va de va men jag tror henne inte. Tror bara att hon inte ville säga. Får väl se om jag beställer köns ul i Götet eller något i stället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar