söndag 26 september 2010

I morgon börjar en ny vecka

Ja då är det nu vecka i morgon med allt det innebär. Är rätt full upp denna veckan. Ska i morgon försöka åka med Saga till Öppna FSK på fm. Em blir till att hålla sig vid telefonen då Sagas dr från Götet ska ringa angående svett-testresultatet men tror ju inte att det visat något men hon har ju fortsatt problem och nu har hon åter varit rätt stoppad så jag gav lavemang i torsdags och snacka om att det behövdes men tror jag ska ge ett även i morgon även om hon lyckats sköta magen lite grann nu under helgen som vanligt så räcker det nog inte.
Tisdag då är det UL 9,15 sen ska volvon besiktigas men det får Janne göra för jag vägrar att göra det, tycker det är hemskt. Vid halv två sen ska jag på utvecklingsamtal med Melker i skolan. Efter det lär man nog va rätt mör.
Onsdagen blir lugnare men jag måste även hinna inom jobbet för att fylla i timlistan för denna månaden men tror att jag hinner det efter ul:et på tisdag medans Janne besiktigar bilen. Fast på onsdag kväll 16,30 är det utvecklingsamtal med Alfons men det får Janne ta om vi inte kan få barnvakt till Saga.
Torsdag borde jag försöka få till att gå på vattengympan hur det nu ska gå?
Fredag och äntligen helg igen då är det i alla fall en lugn helg med endast hundkurser på lördagen.

Så nu kan man ju vara hoppas att man inte ska må allt för illa i veckan utan man håller ihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar