torsdag 30 september 2010

Samma planet

Äntligen så verkar det som A:s lärare befann sig på samma planet som oss. I går på utvecklingsamtalet som dock tog två timmar verkade det som hon fattade och förstod va vi pratade om.
Det verkar som hon behövde ett helt år på sig för att överhuvudet taget kunna ta till sig det vi har berättat innan. Dock fick vi ju köra repris på en del vi tidigare talat om men det verkar ändå som det gick fram nu och då är ju repriser okej kan jag tycka. Hon kom till och med med några bra frågor som jag dock inte kunde svara helt på men jag lovade att kolla med Hab lite mer och min önskan är ju fortfarande ett möte tillsammans med dem och henne. Ska se om jag får ta i någon på Hab i morgon. Sen ska det upprättas ett åtgärdsprogram så där fick vi två olika datum som hon skulle kolla vilket som va bäst för spe.pedagogen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar