tisdag 23 juni 2009

oj va tiden springer på

Nu är midsommar förbi och simskola har dragit i gång för alfons. Det är mycket pusslande för att få till dagarna och så har värmen kommit. Visst är det skönt med värme men det känns lite för bra just nu men jag ju med gott samvete sitta i skuggan och flämta.
I dag har jag och barnen dock varit på stranden och haft en skön eftermiddag, det fläktade en hel del och de flesta där nere sökte skuggan medan jag tyckte det va lagom där i blåsten.
Inhandlade ju ny bikini i går, ja eller det blev två st och sen ett par högre bikinitrosor som går upp högt över magen. Trots detta har jag i dag lyckats att bränna magen lite... hmm va ska dr säga om detta i morgon. Ska ju in och kolla storleken på bebben, förhoppningvis könet och sen få snittdatum. Så skönt att ha något att räkna ner till.
Har inhandlat lite saker på tradera det sista och i dag fick jag mitt tummenpaket.... body med tummen, byxor och sen en snuttefilt.

fötter och ben svullnar på och till på köpet thar det nu börjat att göra ont i fötterna när jag går och sen verkar det som svansen håller på att kål på mig. Ska bli spännande att se hur det går att cykla på ven till helgen om jag nu kommer i väg.... får ju hoppas att alla prover är bra i morgon när jag ska in till dr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar