onsdag 24 juni 2009

Aj aaj ajjj

Det är så det känns på min mage just nu , ja över delen av magen som fick sol i går och antagit en rödare nyans.... tur det är mörkt när man gör ul. Även axlar och framsida över byst har får en liten röd ton men inte alls så farligt.... så i dag har jag smörjat det partiet ordentligt och så blir det ju inte så mycket sol i dag... ska ju till dr kl 13:00 och funderar på om jag kan hinna med att klippa håret när jag ändå är i stan. Kan ju inte va så att alla frisörer har fullt upp i denna värmen. Hade ju varit trevligt att bli nyklippt nu innan dagen B som i Bebis närmar sig. Nä hade ju varit skönt att få detta gjort och sen slänga i en toning så är man så snygg man nu kan bli som en sprängfylld ballong. Ja det är så jag ser ut just nu.
En gåenden ballong med ben som telefonstolpar, fotter som blyklumpar och fingrar som falukorvar. Jag hoppas att det går snabbt att bli av med allt vatten sen.

Nu är det dock dags att dra till Getingen för simskola innan barnen ska lämnas på fritids.
Ha en bra dag i värmen gott folk och gör inte som jag.... alltså bränn er inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar