tisdag 29 september 2009

inte i dag heller...

nä det blir ingen nystart i dag heller, just nu äter jag det som kan gå ner och skiter i va de kan va. Somnade redan halvåtta i gårkväll när jag nattade Saga... ja hon är en duktig tjej som sover nästan hela nätterna genom, har nu somnat runt sju två kvällar i rad och i går natt sov hon till halv sex innan hon ville ha mat, i natt till halv fyra men de va mer beroende på att nappen va på vift som hon vaknade och eftersom jag inte hade någon extra napp jämte mig så fick jag ju rota runt i hennes vagga och då blev hon så pass störd av det så de va lika bra att ge mat då så hon kunde somna om, hon va inte super utsvulten men åt upp allt i alla fall och sov sen gott till halv sju.... fixa frukost till grabbarna och sen se om hon ville ha mat men det va mest söl med flaskan och nu sover hon igen. Så egentligen borde jag nu se till att plocka lite här och se om jag kan hitta ett hem under alla prylar men magen är fortsatt i olag och nu skaver halsen med.... bara de inte är sån där nöffsjuka på ingång.

1 kommentar:

  1. usch! hoppas du blir bra snart! troligtvis bara en "vanlig" influensa får man hoppas!
    En kompis till mig fick barn i förra veckan, dagen efter så fick hennes man influensa och dagen därpå fick båda de stora barnen det och när Anna kom hem med bebisen så fick hon det :-( men hon fick Tamiflu i förebyggande så det gick över ganska fort. Bebisen mår iaf bra - än så länge.
    kram på dig!
    Jessica H

    SvaraRadera