söndag 27 september 2009

idetorka... eller vad?

ja man kan ju fråga sig om jag totalt glömt bort min blogg men det har jag inte men det har varit så mycke annat runt om och så när jag väl skulle kunna sätta mig fem minuter så just då får jag hjärnsläpp och vet inte va jag ska skriva om alls. Vet inte hur många gånger jag det sista tänkt att det måste jag skriva om på bloggen men sen flyger det i väg och kanske är det lika bra det eftersom det inte blir så mycket vettigt vetande kanske men i bland kan det va kul med de små tingen att fundera över.

i vilket fall som helst har den sista tiden upptagits av planering inför kusinträffen på jannes sida. Den gick av staplen i går och blev väldigt lyckad, alla verkade ha trevligt och roligt. Så nu känner jag äntligen att jag har koll på j:s kusiner, de är ju några st.

I dag blev det städ och sen en tur inte till barnens kusin M och hans lilla fam som består av hans sambo J och hennes dotter A. Alltid lika trevligt att träffa dem och nu är det klart med Sagas faddrar, det blir M och J som blir det.

Nu kväll blev det varma mackor och sen en massa godis framför tv:n, hemskt och fy så dumt. Blir till nya tag nu sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar