måndag 13 juli 2009

ständiga besök hos BM

ja sen förra onsdagen har jag hunnit med två BM Besök, fredag och i dag. Börjar visa tecken på havandeskapförgiftning.... äggvita i urinen men inte tokhögt blodtryck. Är det som gör att jag trots allt får vara hemma lite till.
Dras med huvudvärk nu och har order om att vila mycket. Livmodern är stor och kan ev orsak tryck så att jag får blodtrycksfall. Mår rätt illa hela tiden är supertrött och orkar snart inte mer. Hade ett dåligt Hb 110 idag och det va BM lite orolig för inför mitt snitt, inte bra med så långt inför en op.
Ska till BM på onsdag igen om jag nu inte blir sämre i morgon. måste åka in vid hemsk huvudvärk, flimmer för ögonen, tryck under revbenen .... bara att vänta och se va som händer.

På onsdag åker dock barnen till morfar... han ska ta med dem till Astrid Lindgrens värld. Så de blir hos honom till början av nästa vecka. Kan behöva den vila tror jag allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar