torsdag 2 juli 2009

BM och hundar

Ja då har mammas hundar anlänt och jag ska säga att det inte märks så mycket att det är två hundar till mer än när de skäller... lovar att det är svårare att få tyst på 4 hundar än 2 hundar. Ja de kommer nog att bli kvar här ett tag i alla fall för mamma lär inte komma hem än på ett tag. Man vet inte vad som felar mer än att hon har diarre, haft det sen i lördags, inte får i sig något utan det rinner rakt genom, hon kissar inte. Salterna i kroppen va jätte dåliga men det är ju inte konstigt. Droppet hon får rinner också rakt genom.... verkar inte kunna behålla något men massa prover är tagna. Vet inte hur mycket med hon är själv men troligen inte jätte.... vore ju kostigt med tanke på hur uttorkad hon måste va. Just nu ligger hundarna i sover gott på olika ställen.

Har varit till BM i dag och mina värden va ok, hade dock 1 i äggvita..... hmm huvudvärk och jag ska in. Dock tyckte Bm att jag borde läggas in.... de ville tidigare lägga mitt besök på förlossningen, är ju nästa onsdag men det va kört med tider så enda lösningen då va inläggning eftersom jag på en vecka lagt på 3 kg och det troligen är mest vatten... inte alls bra. fötter och ben är gigantiska. de skulle kanske kunna hjälpa mig att bli av med lite vatten om jag läggs in och sen kan de ta mig när det finns tid över mellan bokade besök. Jag är ju inte jätte pigg på att bli inlagd liksom.... känns som jag står ut ett tag till då. Min Bm menade på att det behöver ju inte bli mer än ett dygn och jag kan ju skriva ut mig själv om det är så. Ja vi får se hur det hela förlöper. Kanske så låter de min inte gå så länge till. Har hemskt ont i min rygg med så det är väldigt jobbigt att gå.... tror att ryggen ska gå av.
Det tuffa sen blir att gå ner alla hemska kg men de ska bort.... det har jag lovat mig själv och jag hoppas verkligen att en del försvinner vid förlossningen. kan väl få lite hjälp på traven.....

1 kommentar:

  1. Hej! Har haft dig i mina tankar flera dagar nu! Hur har du det? ser atyt du "fått" 2 hundar till nu o sköta om. Lider med dig i vämen som varit, vet hur jobbig den är som gravid! Kram kram

    SvaraRadera