onsdag 1 juli 2009

hundliv...

ja i morgon så blir flocken utökad tillfälligt då min mammas hundar kommer hit eftersom min lilla mamma inte är bra och i kväll blev tvungen att ta ambulans in till sjukhuset.... ja hade skällt lite på henne så jag va säkert jätte elak men det behövs när man har en mor som är envis som en åsna. så fråga aldrig va jag fått min ensvishet i från. En stund skulle ev katten kommit med men en av hennes ass. är snäll och går och matar den i stället. kunde ju blivit lite väl livat med en katt till med. Hundarna är ju liksom bekanta med oss och lite mer lätt flyttade även om katten är en kullbror till vår flingan men det räcker med 5 katter och 5 kattungar eller vi har just nu bara 4 vuxna katter igen då vår hona Flo åter gett sig av... förra gången va hon borta i 3 veckor.... hon är ju sterliserad så hon borde inte gå i väg. Funderar på om hon hittat sig ett hem till fast sist hon kom hem så va hon supermager, hungrig och trött.
Vi får hoppas att det går bra med hundarna i alla fall. De är ju vana vid varandra är ju mina killars mamma och halvsyster. Är ju bara det att syrran (ja inte min syrra utan hundarnas syrra ) har en viss tendens att kissa på sig när hon blir glad..... jobbade ju bort det sist hon bodde hos oss men frågan är om det är funkar att få bort det igen. Blir till att hälsa på alla utomhus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar