söndag 6 februari 2011

Svullen...

jag som tycker jag klarat mig bra från att svullna denna gången även om jag givetvis har svullnat lite och att jag sen har mycket fostervatten, ja som dr sa i fredags så är det övre övregränsen men jag skulle inte tro att vi gör något åt det nu. Suck.
Men nu har jag svullnat till kan jag säga. När jag innan kämpat av mig mina strumpor så va det en syn för gudarna kan jag lova. Hade inga strumpor som satt åt nämnvärt i resåren men ändå hade den tryckt in huden rejält. Jag ljuger inte om jag säger att det va en cm djup fåra runt hela smalbenet där resåret suttit. Ångrar att jag inte fotade det.
Nu är jag less på att inte kunna röra mig, ta på mig. Bara att klä sig är just nu värsta gympapasset. Skönt att man nu snart är i mål i alla fall. Vet jag ju att även om jag mår bra efter snittet så är man ju lite orörlig i början, sen är det ju i alla fall 6 veckor man ska ta det lugnt med lyft osv.
Nä nu får det va färdig gnällt, är ju självförvållat trots att det inte va planerat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar