onsdag 14 april 2010

Rädd för ransonering...

Ja det är väl ungefär va de efter mig på City gross måste tänkt idag. Tog svängen dit för att göra en storhandling och när jag storhandlar så storhandlar jag och det kostar men sen vet man ju också att det är klart liksom. När jag packat om kött, kyckling och färs mm så är nu frysen full och laddad så det finns i alla fall mat till 25-30 måltider i den. Jag gillar att få det undangjort liksom så man sen bara kan komplitera med tillbehören. Givetvis när vi hunnit halvvägs genom affären så upptäcker vi att S har bajsat ner sig... hon som så sällan bajsar hade diarre så givetvis har det gått genom allt men elak som jag är så plockade vi snabbt med resten vi skulle ha och sen ut för att ta i tu med henne. Vilken tur att jag hade extra kläder med i skötväskan... måste se till att alltid ha de insåg jag.
Har även sen pratat med vår dr på barn då jag inte tycker att klyxen verkar ge så bra resultat längre.... är lite rädd att det är förstoppningsdiarre hon fått.Vi ska nu ge henne en klyxi kväll med så får vi se hur det verkar och sen köra varannan dag och ev göra om en kur med två dagar i rad efter helgen. ja det är skönt att det nu bara är två veckor kvar tills vi ska till Göteborg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar