måndag 5 oktober 2009

åter på banan....

ja efter att man varit rätt vissen några dagar så är man åter pigg nu. Förkylningen börjar att släppa och jag har varit ute på en långpromenad med lilltjejen och hundarna, 2,5 timm va vi iväg, härligt. Hade med mig kameran så jag tog och dokumenterade vår promenad, ja inga högklassiga bilder men bara för att det va skoj helt enkelt.
Ja då va man på väg...







Funderat på hur det är att ligga i vagn och bli runtkörd, ja det är i alla fall detta du ser då.




Så va det ju det här med måndagar nu igen. En bra dag för nystart och nu ska den verkligen bli av med, kan inte fortsätta så här så nu kör jag på, är ju nöjd med min prom. i dag och att jag tänkt på va som landat i munnen. Hade planerat att gå på ett core pass i kväll men nu är det utbytt mo BP och jag vet inte om jag pallar ett BP pass än..... mitt knä har strulat i flera veckor nu men jag har tuffat på ändå och det va bättre nu under helgen men nu efter min prom. i dag så gör det riktigt ont så nu har jag faktiskt ring till dr så jag väntar på att de ska ringa upp nu.
ja när man talar om trollen så..... de ringde precis och den 15 fick jag komma dit, fick en läkare som ska va ortopedläkare och det är ju bra. Då ka nske man kan få det ordnat rätt snabbt.
Men sitter just nu och funderar mest över om jag ska våga köraa BP i kväll. Hmmm
får väl låta bli utfallen i så fall, kan ju träna överkroppen mer. Hmmm
Vore gott att komma i gång och träna igen och nu när jag känner mig laddad så vore det ju extra bra men för att va helt ärligt så gör knät j-vligt ont just nu.... värker ända upp till ljumsken och ända ner i foten men frågan är om det blir värre av lite träning?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar