fredag 11 mars 2011

Redan Tordag

Ja det va precis så det kändes när jag skulle upp ur sängen i morse. I natt förstod inte Noel alls att de va natt. Jo fram till tre så va det lugnt men eftersom jag inte knoppade in förrän vid ett efter att alla dopkort mm va färdigskrivna så va det tungt men hade gått om han sen inte knorrat och hållt på. Va inte nöjd med något och när han sen åter ätit några gånger så va han vid halv fem klarvaken. Jag va såååå trött och när vi väl somnade till sen både han och jag så va det tungt att vakna igen när det va dags för alla morgonsysslor.

Nåväl barnen kom i väg till skolan mätta och med hela och rena kläder. Dock en del knorr från M idag då han har gympa och inte vill ha gympa, han gillar inte gympa säger han men hans fröknar säger att han är glad när han har det och verkar tycka om det. Va ska man tro?

I dag ska dopkort postas och en del kommer vi dela ut. Så senast måndag bör de som är inbjuda fått veta det. Är så svårt att veta vilka man ska bjuda och vi har hoppat några som tidigare år varit bjudna eftersom vi känner att vi inte umgås med dem i övrigt. Är ändå runt 65 vuxna och 12-14 barn.

Noels höfter friades i tisdags men han kommer att få gå på koll vid 3 månader och 12 månader för uppföljning ändå. Men så skönt det kändes.

Sagas mage verkar vi ju inte få någon bukt med då man inte fann något på MR heller. Ja vi får fortsätta kämpa med den och ev kommer vi få göra om den del undersökningar längre fram om det inte ger med sig av sig självt. Tror de är dags att börja förra papper på när hon bajsar själv så dags att använda sina gamla kunskaper från äldrevården med lilla och stora A.

I går så blev inget som jag tänkt då jag planerat för en promenade direkt på morgonen men den kom av sig då först prästen ringde angående dopet och sen ped. från Hab. Så den 28 mars ska vi har möte här hemma. Ja de kan nog behövas för em i går gick överstyr när de hade en kompis med hem och jag fick ringa kompisen pappa och be honom hämta sonen.

I dag står det BVC och vägning på schemat men annars blir det en lugn dag skulle jag tro. Lite scrappande kan det säkert bli med nu när jag inhandlade lite nya papper i går när jag va och köpte "kuvert" till dopkorten. Ja det blev inga vanliga kuvert utan cellofanpåsar.

1 kommentar:

  1. Upplagd för ny prommis på torsdag...vi och A & S...samma plats och tid...svara på fb...

    SvaraRadera