onsdag 8 december 2010

TRÖTT


Fattar inte hur jag ska klara denna trötthet.... är så fruktansvärt trött hela tiden. I dag har jag tillbringat några timmar på barn hab. för att skriva ny vårdbidragsansökan. Vet ju aldrig hur f-kassan kommer att bedömma det hela.
Bara att göra detta verkar tagit all min ork ur mig, konsigt då man inte gör mer än sitta och skriva men bara att ta sig i väg hemifrån just nu är ett jätte projekt känns det som. Borde åka och handla lite i dag men orkar inte. Får försöka trolla fram något av de vi har hemma även om det känns lite svårt just nu ska det säkert gå. Har ingen inspiration till att laga mat heller egentligen det som jag egentligen älskar att göra men inte just nu.
sov ju hur många timmar som helst i natt men det verkar inte räcka det heller. Tröttheten verkar sitta djupare än så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar