fredag 21 maj 2010

Vart tar tiden vägen?

Ja ibland kan man undra om det finns en tidstjuv som snor mina sekunder, minuter och timmar...

Lämnade in lottot för rättning förra veckan och jag va hyffsat säker på noll kr i vinst men faktiskt så fanns det sammanlagt närmare 300 kr att inkassera för mig. Blev ny inlämning och tror på en storvinst ;-)

Har även hunnit med att fika med en go vän som jag mött genom mitt stora intresse hundarna. Vi hade en helt underbar torsdag fm förra veckan. Mycket hundprat blev det och vi insåg att vi nog letar efter samma ras men båda har ju män som bromsar så vi får väl se vem som först bli ägare till en ny fyrafota.

På lördag är det ju dags för bröllop och det har gått en del kvällar för att förbereda och knåpa ihop lite kort osv. Vi får hoppas att det blir uppskattat.

1 kommentar:

  1. kom på en hundras till dig som kanske kunde vara nåt ; en Tollare. De verkar vara hur mysiga som helst!!
    Kraaaaam på dig/er alla!!

    JessicaH

    SvaraRadera