onsdag 26 maj 2010

Klippning och färgning

MISSNÖJD

japp efter 4 timmar på salongen och lika många timmar sen efter för att vänja mig vid mitt nya jag så insåg jag att det inte funkade med den ljusa färgen på mig. Jag försvann liksom. Trivs inte alls. Frisyren gillar jag, några strån i nacken stör mig men inget större problem. Färgen är för mesig för mig och J tyckte inte alls det va snyggt. Så efter magont och ångest över att jag va missnöjd så ringde jag och talade om detta så på fredag kan de lägga i en ny färg på mig. Känns så taskigt när hon lagt ner så mycket tid men jag trodde verkligen de skulle bli bra och jag brukar bli nöjd. Första gången jag verkligen blivit missnöjd och det kändes jobbigt kan jag säga.
Försökte fota men på korten ser färgen mörkare ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar