fredag 29 maj 2009

Insulin

Ja då va det bestämt att jag kommer få bli insulinbehandlad... så på måndag ska jag till sjukhuset för mer info och få mitt insulin. Ja det ska nog gå bra.... jag är så glad att jag slipper ligga inne och ja är ju inte rädd att sticka mig så det ska nog gå som en dans det hela. Kanske kan man få lite mer energi nu när blodsockret inte svänger hej vilt.

Skulle ju gått Grönahögsmarschen i helgen men det va bara att inse i dag att det inte funkar... dr tyckte att det är väl bra om jag är i närheten om det skulle bli åt helvete för högt under helgen för då måste jag in. Men jag ska hålla koll men lika bra att lyssna på dr för en gång skull. Vill ju inte hamna på sjukan. Hade verkligen sett fram mot detta. Suck!!!

1 kommentar:

  1. Skönt iaf att ta tag i problemet nu så du kan äta o leva igen!

    Jag lämnade förresten en liten kommentar på din gamla blogg =)

    Kram

    SvaraRadera